اخبار
 

مصادف با عید مبعث رسول اکرم (ص) جشن دانش آموختگی تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز طبس برگزار گردید.

جشن دانش آموختگی تعداد 40 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور طبس با حضور سرپرست واحد ، مسئولین شهرستان،روسای مراکز آموزش عالی شهرستان، جمعی از اساتید و کارکنان ،دانشجویان و خانواده های ایشان ،  در تاریخ 25/1/97 همزمان با سالروز مبعث رسول اکرم (ص) در محل تالار لاله با شکوه خاصی برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید، سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه جناب آقای حیدری سرپرست دانشگاه پیام نور طبس ضمن خوش آمد و تبریک به دانش آموختگان ، همراهانشان ، مسئولین ، اساتید وکارکنان حاضر در مراسم بیان داشت: در فرهنگ اسلامی و ایرانی، علم و دانش دارای ارزش ذاتی است و هر کس در مسیر کسب علم و دانش مصمم‌تر باشد و به درجات بالاتری از دانش و معرفت دست یابد، در میان مردم جامعه از شأن و منزلتی بالاتر و والاتر برخوردار می‏باشد.

ریاست دانشگاه در پایان صحبتهایش ، ضمن اعلام اینکه تاکنون حدود 2500 فارغ التحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه پیام نور مرکز طبس داشته ایم، آرزوی موفقیت همه دانش آموختگان را در تمامی مراحل زندگیشان از خداوند منان خواستار شد.

از دیگر برنامه های این مراسم و جشن؛ اجرای شعبده بازی؛ اجرای زنده گروه موسیقی؛ اجرای استندآپ کمدی؛  قرائت دسته‏جمعی سوگندنامه؛ مسابقه و در پایان تقدیر از دانش‌آموختگان برتر رشته‌های مختلف با اهدای لوح تقدیر و تندیس یادبودی به تمامی دانش‌آموختگان بود.

گرفتن عکس یادگاری دانش‏آموختگان با ریاست ، اساتید و کارکنان دانشگاه پایان‏بخش جشن دانش‏آموختگی بود.

در پایان از دانش آموختگان و میهمانان با صرف شام پذیرایی شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار