اخبار
 
همایش پیاده روی پیام سلامت به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و روز دانشجو با حضور دانشجویان،اساتید و پرسنل دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند؛این همایش پیاده روی از میدان جماران بیرجند به سمت بند گردشگری دره انجام شد و حدود 150 نفر از دانشجویان، اساتید و کارکنان مرکز بیرجند در آن حضور داشتند. این همایش با پیام سلامت در جهت ترویج فرهنگ ورزش و حفظ سلامت و تندرستی جسمی و معنوی با دعوت و حضور جناب آقای حسن آبادی، مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پیام نور استان انجام گردید .در انتهای برنامه این همایش علاوه بر گفتگوی چند دقیقه ای مدیر فرهنگی استان با دانشجویان، اجرای مسابقه ورزشی نیز صورت گرفت و به دو نفر از خانمها و آقایان که برنده مسابقه شدند هدایایی اهدا شد. همچنین از میان حاضران و کسانیکه در قرعه کشی ویژه این مراسم شرکت کرده بودند به قید قرعه جوایز نفیسی از جمله یک کوله پشتی ، یک عصای کوهنوردی و تعدادی قمقمه به دانشجویان از طرف ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی جناب آقای دکتر ثقفی اهدا گردید.
در پایان شرکت کنندگان به پاک سازی محیط اطراف پرداختند و در ساعت 10صبح مورخه 14/09/1396 برنامه هابا صلواتی بر محمد و آل محمد پایان یافت.
روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار