اخبار
 
در آستانه سال نو، اولین بازدید دکتر اوحدی ریاست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی از دانشگاه پیام نور مرکز طبس صورت پذیرفت. 

در این دیدار علاوه بر بازدید از اماکن و فضاهای موجود و در اختیار دانشگاه و ارائه گزارشی کامل از روند بهینه سازی و همکاری صورت گرفته با بخش خصوصی در راستای افزایش درآمدهای غیر شهریه ای، جلسه ای صمیمی با حضور اعضای هیأت علمی و همکاران اداری دانشگاه پیام نور مرکز طبس برگزار گردید و همکاران به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود در زمینه های مختلف پرداختند. همچنین  با حضور دکتر اوحدی ریاست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی قسمتی از محوطه سازی دانشگاه پیام نور مرکز طبس که در سال ١۴٠٠ آماده سازی و احداث گردیده و شامل بالغ بر ٢٠٠ متر جدول گذاری، ٣۵٠ متر مربع خشت فرش، آلاچیق دوم محوطه دانشگاه و آبنما می باشد افتتاح گردید.وبا حضور درموزه میراث زمین طبس از زیبایی‌ها و جاذبه های آن  دیدن نمودند.

ضمنا ساخت این مجموعه حدود ١ میلیارد و ٢٠٠ میلیون ریال هزینه در برداشته که از  محل درآمدهای غیر شهریه ای مرکز طبس تامین گردیده است. 


شایان ذکر است که در این بازدید مدیر اداری و پشتیبانی و مدیر آموزش دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی دکتر اوحدی را همراهی نمودند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار