اخبار
 
نشست خبری مسئولین دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با اصحاب رسانه در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی صبح روز یکشنبه مورخه 21/5/1397 ساعت 10 صبح نشست خبری مسئولین دانشگاه پیام نور با اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار گردید.
این جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، پخش سرود ملی و صلوت خاصه امام رضا(ع) آغاز گردید. در ابتدای جلسه محمدعلی حسن‌آبادی مدیر فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور به خبرنگاران خیر مقدم و ضمن خوش آمدگویی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک و شهادت مظلومانه امام جواد(ع) را تسلیت عرض نمودند و به عملکرد دانشگاه پیام نور در زمینه های آموزشی،فرهنگی،فوق برنامه دانشگاه پیام نور بعنوان یکی از بزرگترین و وسیع‌ترین دانشگاه‌های دولتی و باز ایران که از سال 67 در استان خراسان جنوبی بعنوان یک دانشگاه با سابقه فعالیت دارد پرداختند.
در ادامه مدیر مرکز مشاوره دانشجویی و خانواده دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی دارای 4 مرکز مشاوره در شهرستان‌های بیرجند، قاین، فردوس و طبس است که به حل و فصل مسائل دانشجویی و کارکنان خود می‌پردازد.
وی با اشاره به اینکه رویکرد دانشگاه در برخورد با آسیب‌های اجتماعی رویکردی اصلاحی است، اظهار کرد: با توجه به بومی بودن دانشجویان دانشگاه پیام نور کمترین آسیب اجتماعی را به‌واسطه نظارت خانواده‌ها بر  فرزندانشان شاهد هستیم.
در ادامه جلسه معاون آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند ابتدا با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور تا 24 مردادماه به تمامی متقاضیان ادامه تحصیل پیشنهاد انتخاب دانشگاه پیام نور و استفاده از مزایای تحصیل در این دانشگاه داد و اعلام نمودند دانشگاه پیام نور پیام نور به سمت دانشگاه کارآفرین در حرکت است و یکی از ویژگی‌های دانشگاه پیام نور بهره‌مندی دانشجویان از آموزش الکترونیک است.
در انتهای این جلسه از تمامی خبرنگاران حاضر در جلسه توسط مسئولین دانشگاه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
 
روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار