اخبار
 
نشست خبری رئیس دانشگاه پیام نور استان با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه، در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگارانی که با این دانشگاه همکاری داشته اند، نشست خبری پیرامون معرفی دانشگاه پیام نور و اعلام رشته های تحصیلی دانشگاه در سالن کنفرانس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار گردید. در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام وحی و سرود جمهوری اسلامی و صلوات خاصه امام رضا (ع)، مدیر فرهنگی دانشگاه به مدعوین خیرمقدم گفت و سپس مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در خصوص مقام خبرنگاران و نقش ایشان در انتقال و انعکاس اخبار به صورت عینی و ذکر واقعیت ها در رسانه ها به ایراد سخن پرداختند.
سپس دکتر مهدی ثقفی ریس دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی ضمن خوش آمدگویی و تبریک مجدد روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و سایر شهدای گرانقدر انقلاب، در خصوص مسائل دانشگاه، موفقیت ها و دستاوردهای دانشجویان و اساتید در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی سخنرانی نمودند. ایشان ابراز داشتند این دانشگاه از نظر زیرساختها، امکانات، تجهیزات، تعداد اعضای هیات علمی و سرانه فضای اداری به ازای دانشجویان در سطح بسیار بالا و حائز رتبه برتر می باشد.
همچنین با تاسی از دستورات رهبر معظم انقلاب در تحقق و عمل به "اقتصاد مقاومتی" با صرفه جویی های که در بحث خرج کردها و هزینه ها در سال گذشته تا کنون صورت گرفته، هیچگونه بدهی به ارگانها و ادارات ندارد
در ادامه به روند فعالیت های دانشگاه به سمت دانشگاه های نسل سوم و یک دانشگاه کارآفرین اشاره نمودند و در خصوص افتتاح 10 مرکز نوآوری برای دانشگاه که همپا و همگام با پارک علم و فناوری و بنیاد علمی نخبگان فعالیت نماید مطالبی بیان داشتند. همچنین پس از صحبت های ایشان خبرنگاران سئوالات خود را مطرح نمودند و رئیس و معاون دانشگاه پاسخ دادند.
جلسه با ذکر صلوات بر محمد (ص) و ال پاکش و اهداء لوح تقدیر و هدایایی پایان یافت
 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار