فرهنگی و دانشجویی
 
دکتر شاطرزاده: استحکام درونی مشخصه عمده اقتصاد مقاومتی
 نشست جریان شناسی و اقتصاد مقاومتی با حضور دکتر محسن شاطرزاده و دانشجویان بسیجی در دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار شد.
این جلسه با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند و مدیرعامل شرکت فناوران انرژی پاک و مشاور عالی پژوهشکده ابن سینا در محل سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد. هدف از برگزاری این نشست تنویر اذهان دانشجویی و تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران عنوان شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه مطالب مورد بحث و تبادل نظر در جلسه چرایی و چیستی اقتصاد مقاومتی، راه های تحقق اقتصاد مقاومتی، نهادینه کردن منش اقتصاد مقاومتی در جوامع ملی و بین المللی بود که افزایش تولید داخلی، استفاده از ظرفیت های سازمان های ملی و بین المللی، تامین امنیت منطقه ای و حمایت از تولیدات داخلی از مهمترین راه کارهای تحقق این شعار در کشور بیان گردید. دکتر شاطرزاده استحکام درونی را از مشخصه های عمده اقتصاد مقاومتی برشمرد و ابراز داشت اگر اتفاقی شبیه شعب ابیطالب در کشور اتفاق افتاد، باید توان مقاومت و مقابله با آن را داشته باشیم. ایشان در بخشی از سخنان خود مطالبه رهبر انقلاب را در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یک مطالبه عام دانست و گفت عموم مردم باید پایبند به اجرای این هدف باشد.
این جلسه با صلواتی بر حضرت محمد (ص) و آل پاکش خاتمه یافت.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر