فرهنگی و دانشجویی
 

جلسه ای به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و روز دانشجو  در مورخه 14/9/96 با حضور،رئیس دانشگاه پیام نور استان، امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حسینی، مولوی احراری از بزرگان اهل سنت شهرستان،نماینده ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان، مسئولین شهرستان و استقبال پرشور دانشجویان در محل دانشگاه پیام نور واحد اسدیه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی واحد اسدیه؛ این جلسه راس ساعت 9 صبح آغاز و پس از قرائت قرآن و خوش امد گویی سرپرست واحد اسدیه به میهمانان حاضر در جلسه ، امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداختند،ایشان به تحکیم وحدت در جامعه اسلامی تاکید نمودند و دانشگاه را محیطی پویا خواندند، حسینی در ادامه خواستار برگزاری جلسات پویا تر ، به حالت پرسش و پاسخ درسنوات اتی میان دانشجویان گردید،پس از سخنرانی امام جمعه شهرستان مولوی احراری به جایگاه امدند و خواستار عدم ایجاد تفرقه در بین مسلمانان با توجه به آیه شریف "و اعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا" شدند.
در ادامه جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر اکبری مطلق مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی ضمن تایید صحبت های امام جمعه شهرستان و مولوی احراری به بیان ویژگی های وحدت پرداختند. در ادامه آقای عظیمی فعال فرهنگی شهرستان درمیان سروده ای در خصوص هفته وحدت با گویش شیوا قرائت نموده و پس از آن از گروه فرهنگی هنر وحدت شهرستان درمیان دعوت گردید تا با حضور در مراسم و اجرای زیبای هم خوانی و تکنوازی دو تار و دایره سروده هایی را در خصوص وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) را خواندند که مورئ استقبال خوب دانشجویان قرار گرفت.
در پایان مراسم از فعال فرهنگی شهرستان و گروه فرهنگی هنری وحدت شهرستان درمیان، که در رونق بخش مراسم بوده و همچنین دانشجویانی که به سوالات مطرح شده در سخنرانی های مربوطه پاسخ صحیح داده بودند به قید قرعه توسط رئیس دانشگاه پیام نوراستان خراسان جنوبی، مولوی احراری ،نماینده ولی فقیه،رئیس هیات موسس دانشگاه و سرپرست واحد تقدیر گردید و جوایزی اهدا شد.
پس از اتمام مراسم فوق مسابقات پر هیجان طناب کشی بین 4 تیم دانشجویی آقا انجام گردید و در نهایت تیم برنده نیز با تیم پرسنل دانشگاه به رقابت پرداختند و به تیم برتر جوایزی با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان اهداء گردید.
هم چنین برای دانشجویان خانم نیز مسابقات فریز بی(پرتاب صفحه مدور) انجام گردید که به نفرات برتر جوایزی با همکاری اداره ورزش وجوانان اهدا گردید.
لازم به ذکر است مسابقه فریز بی برای تیم آقایان نیز به صورت مجزا برگزار گردید و پوشش خبری این برنامه در اخبار ساعت 20 همان روز در شبکه خاوران استان خراسان جنوبی نیز منعکس گردید.

روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر