فرهنگی و دانشجویی
 
همایش علمی هیپنوتیزم بالینی با همکاری انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران در دانشگاه پیام نور مرکز فردوس برگزار شد
همایش علمی هیپنوتیزم بالینی با همکاری انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران،  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز فردوس با حضور روسای دانشگاه ها، مسئولین و اساتید ، کارکنان و دانشجویان این شهرستان برگزار گردید.
در این همایش پس از تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و اجرای سرود ملی، سرپرست دانشگاه پیام نورمرکز فردوس از همکاری دبیرخانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران در زمینه برگزاری این همایش قدردانی نمود، سپس 2 تن از اعضاء و مدرسین انجمن آقایان صابری و آقایی به معرفی علم هیپنوتیزم به صورت علمی پرداختند و کاربردهای هیپنوتیزم در روانشناسی و خودهیپنوتیزم و کارآمدی درمان های هیپنوتیزمی را تشریح نمودند. همچنین در خصوص  چگونگی استفاده از  روش هیپنوتیزم بدون مصرف داروهای شیمیایی بی حس کننده در  اعمال  جراحی  و ... صحبت نمودند.
این همایش بسیار مورد استقبال حاضرین قرار گرفت و در خاتمه همایش کار عملی به صورت خودهیپنوتیزم در بین حاضرین در جلسه اجرا گردید. در پایان اعضای انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران از دانشگاه پیام نور مرکز فردوس به عنوان اولین دانشگاه برگزارکننده این همایش در سطح استان خراسان تقدیر و تشکر نمودند و با توجه به استقبال حاضرین و امکانات و تجهیزات موجود دانشگاه، قول مساعد برای برگزاری کارگاه هیپنوتیزم ویژه دانشجویان و اساتید را در سطح شهرستان دادند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر