فرهنگی و دانشجویی
 

برگزاری کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی

کارگاه آموزشی نشریات دانشجویی برگزار شد. این کارگاه آموزشی یک روزه که به صورت حضوری برای دانشجویان مرکز بیرجند و الکترونیکی (LMS) برای دانشجویان و کارشناسان فرهنگی سایر مراکز و واحدها به منظور ارتقای سطح دانش تخصصی نگارش و همچنین افزایش سطح کیفی نشریات دانشجویی صبح روز چهارشنبه شروع و تا ظهر آنروز  ادامه یافت. مدیران، مسئولان و دبیران نشریات دانشجویی، مدعوین  این کارگاه بودند..

خانم دکتر میرزایی مدرس این کارگاه  با اشاره به روحیه پرسش خواهانه و کنجکاو بودن دانشجویان به اهمیت نشریات دانشجویی پرداخت و افزود: نشریات دانشجویی باید با رعایت خطوط قرمز به صراحت و شفافیت، دانشجویان را از وقایع روز جامعه مطلع سازند.

وی در ادامه این کلاس به بررسی عناصر، ارزش و محتوای خبر پرداخت و شیوه ی نگارش خبر، گزارش نویسی را تدریس کرد. در بخش پایانی این کارگاه وضعیت نشریات دانشجویی واحد بمنظور مشخص کردن نقاط قوت و ضعف آنها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت و به پرسش های دانشجویان پاسخ داده شد.

در ادامه محمدعلی حسن آبادی مدیر فرهنگی و اجتماعی استان با توجه اهمیت طراحی و صفحه آرایی نشریات و مجلات، از دومین کارگاه آموزشی نشریات با موضوع شیوه های انجام مصاحبه و گرافیک و صفحه آرایی خبر داد.

لازم به ذکر است در پایان کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان، گواهی حضور دوره صادر شد

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر