حوزه ریاست
 
بازدید ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی از بسیج دانشجویی مرکز بیرجند
 هیئت های اندیشه ورز را که خواسته ی مقام معظم رهبری است در تحقق اهداف فرهنگی، علمی و اجتماعی دانشگاه نهادینه نمایید.
دکتر ثقفی در بازدید از بسیج دانشجویی مرکز بیرجند که به مناسبت بزرگداشت هفته ی بسیج برگزار شد، ضمن تبریک هفته ی بسیج و خداقوت،بسیج را مکتبی ترین و مردمی ترین نیروی مقاومت جهانی دانست و اهداف آن را مبتنی بر روحیه و تفکر بسیجی در بستر انقلابی بودن و انقلابی ماندن دانست.
ایشان با فصل الخطاب خواندن سخنان مقام عظمی ولایت در دیدار با بسیجیان با بیان اینکه حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج سرنوشت انقلاب را به جوانان سپرد با بیان اینکه امروز باید سنگینی این مسئولیت را بر دوش خود حس نمایید به دانشجویان متذکر شد تا روحیه و تفکر بسیج بیش از پیش در جامعه نهادینه شده و با تشکیل هئیت های اندیشه ورز در تحقق اهداف علمی، فرهنگی و اجتماعی تلاش نمایند.
دکتر ثقفی ضمن بیان اینکه شاید جوان بسیجی مشکلات تحصیلی،فردی و غیره داشته باشد ولی بن بست ندارد از فرماندهان بسیج دانشجویی خواست تا در برطرف کردن نقاط ضعف و تبدیل آن به نقاط قوت تلاش نمایند.
در این جلسه مسئولین بسیج دانشجویی برادر و خواهر ضمن گزارش از فعالیت های خود از زحمات ریاست محترم دانشگاه و سایر مسئولین با توجه به کاهش اعتبارات تشکر نمودند و خواستار فعالیت و هماهنگی بیشتر در زمینه ی فعالیت های فرهنگی شدند.لازم به ذکر است در این جلسه جناب آقای دکتر حسنی ؛ ریاست دانشگاه مرکز بیرجند؛و تعدادی از مسئولین ستاد استان حضور داشتند.
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر