حوزه ریاست
 
به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر ، سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور واحد خضری و دشت بیاض با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان ، فرماندار شهرستان قاین و مقامات محلی افتتاح گردید


به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر ، سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور واحد خضری و دشت بیاض با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان ، فرماندار شهرستان قاین و مقامات محلی افتتاح گردید .

ثقفی رئیس دانشگاه ، ضمن تبریک این ایام و برشمردن برکات انقلاب ، دهه مباک فجر و اینکه دانشگاه پیام نور نیز از برکات انقلاب اسلامی می باشد به حاضرین در جلسه خیر مقدم گفته و از فرماندار شهرستان ، رئیس و اعضای شورای شهر و مسئولین محلی در راستای همکاری با این دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

رئیس دانشگاه پیام نور استان در ادامه خاطر نشان نمود که وجود مراکز دانشگاهی پیام نور در مناطق محروم و شهرستانهای دور دست و کم برخوردار ، مایه شکوفایی استعدادهای این مناطق بوده و افزود : دانشگاه پیام نور همیشه با تربیت نیروهای بومی باعث شده تا از تخصص این نیروها در همین مناطق استفاده گردد و با ورود   فارغ التحصیلان این دانشگاه به دوره های تحصیلات تکمیلی سایر دانشگاههای معتبر کشور ، دانشگاه پیام نور و دانش آموختگان آن در زمره برترین دانشگاهها و دانش آموختگان کشور قرار گیرند .

شایان ذکر است سالن چند منظوره دانشگاه پیام نور واحد خضری با اعتباری بالغ بر 000/000/000/2 ریال و مساحت 243 متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسید .

 

تهیه و تنظیم : حوزه ریاست استان

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر