حوزه ریاست
 
مصطفی حیدری به عنوان مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز طبس منصوب شد

طی حکمی از سوی آقای دکتر ثقفی رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی ، آقای مصطفی حیدری به عنوان مسئول امور جاری دانشگاه پیام نور مرکز طبس منصوب گردید .

روز شنبه 25/10/95 طی مراسمی با حضور دکتر نصرآبادی معاون دانشگاه ، دکتر حسنی رئیس پیام نور مرکز بیرجند ، کارکنان و اعضای هیات علمی مرکز طبس از زحمات چندین ساله مصطفی اخوان صفار در زمان تصدی مسئولیت مرکز طبس تقدیر و تجلیل به عمل آمد . در این مراسم ، دکتر نصرآبادی ضمن برشمردن قابلیت ها و پتانسیل های مرکز طبس از رشد چند ساله اخیر این مرکز و ارتقاء آن از واحد به مرکز تقدیر و یادآور شد که این مرکز در آینده ای نزدیک با جذب دانشجو در رشته های کارشناسی ارشد ، یکی از مراکز مهم دانشگاهی در استان خواهد بود .

در ادامه جلسه ، مهندس اخوان صفار گزارشی از فعالیتهای چند سال اخیر مرکز طبس را به سمع و نظر حاضران رساند و متذکر شد که مرکز طبس یکی از مراکز موفق دانشگاهی در سطح منطقه ، استان و شهرستان است که توانسته نیازهای آموزش عالی جوانان مستعد این منطقه را تا حدود زیادی مرتفع سازد . ایشان با برشمردن اینکه این واحد توانست به مرکز ارتقاء یابد از مسئولین دانشگاه پیام نور کشور و استان و نیز زحمات کارکنان و اساتید مرکز طبس در طول این چند سال تقدیر و تشکر ویژه نمود .

در پایان حکم آقای مصطفی حیدری مبنی بر مسئولیت این واحد دانشگاهی به ایشان تقدیم گردید. 

                                                                                  تهیه و تنظیم : حوزه ریاست استان




 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر