حوزه ریاست
 

بازدید معاونت محترم اداری، مالی و عمرانی دانشگاه از دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

 

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور با حضور در استان خراسان جنوبی ضمن برگزاری نشست با رئیس، معاونین و مدیران ستادی و کارکنان ستاد استان،  از حوزه های مختلف اداری، آموزشی و مالی مرکز بیرجند نیز بازدید نمودند.

در این نشست پس از تلاوت کلام ا..مجید، و خیر مقدم توسط دکتر ثقفی ریاست استان، دکتر فیصل حسنی معاون اداری ، مالی و عمرانی دانشگاه ضمن تشکر از همکاران استان خراسان جنوبی به خاطر راندمان کاری بالا ضمن صرفه جویی در هزینه های جاری دانشگاه، سیاست ها، راهبردها و برنامه های دانشگاه پیام نور را تبیین و تشریح نمودند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر فیصل حسنی برافراشته شدن پرچم فرهنگی و علمی نظام جمهوری اسلامی ایران توسط دانشگاه پیام نور حتی در اقصی نقاط کشور را از نقاط عطف این دانشگاه دانستند و به سهم قابل توجه دانشگاه پیام نور در افزایش سطح فرهنگ و دانش افزایی جامعه اشاره کردند و عنوان داشتند: فاصله طبقاتی را حذف خواهیم کرد و ابزار امیدواری کردند که دانشجویان این دانشگاه در مسندهای مدیریتی کشور در ادوار آینده خوش بدرخشند.

 
ایشان در ادامه فرمودند، هرجا که مدیریت ها به سرعت تغییر می کند آسیب های زیادی به بدنه سازمان وارد می شود که از آن جمله هزینه های مالی  است  که سازمان ها متحمل می شوند. در حال حاضر با تلاش در اجرائی شدن آئین نامه ها و ثبات کاری امیدواریم که مشکلات دانشگاه در حوزه های مختلف اداری، مالی و آموزشی و ... حل شود. همچنین از رایزنی برای تبدیل وضعیت 4000 نیروی قراردادی دانشگاه سخن گفتند و تاکید نمودند هیچگونه تعدیلی در نیروهای علمی و اداری دانشگاه نخواهیم داشت.


دکتر فیصل حسنی تاکید کردند:  400 پروژه در دانشگاه پیام نور با هزینه 280 میلیارد تومان برآورد هزینه در دست اجرا داشتیم که با 30 میلیارد تومان اتمام صددرصدی اکثر پروژه ها محقق شده است. و در حال حاضر با توجه سال اقتصاد مقاومتی کل پروژه های صددرصد اتمام، تحویل گرفته شده است. در هفته دولت نیز  61 پروژه عمرانی افتتاح کردیم و امیدواریم در دهه فجر امسال نیز 100 پروژه عمرانی دیگر قابل افتتاح داشته باشیم. همچنین خاطر نشان کردند کلیه بدهی های دانشگاه به پیمانکاران و پرسنل درون سازمانی  پرداخت و به صفر رسیده است.

ایشان از ادغام شدن ستاد های استانی و حرکت به سمت منطقه ای شدن در راستای کاهش هزینه ها  خبر دادند.

دکتر حسنی، با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های استان خراسان جنوبی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و فرهنگی منطقه از تلاش برای تبدیل مرکز بیرجند به یک مرکز بین المللی برای جذب دانشجوی خارجی  خبر دادند.

 بازدید از مزار شهدای گمنام و ذکر فاتخه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه حسن ختام این دیدار بود. 

 

 

.

 

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر