1398/2/7 شنبه
آئین تکریم و معارفه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی
آئین تکریم و معارفه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی؛ مراسم تکریم و معارفه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور،حجت الاسلام و المسلمین جعفری مسئول دفتر نهاد در دانشگاههای استان،مسئولین نهاد در سایر دانشگاههای استان،مسئولین دانشگاههای استان و مسئولین دانشگاه پیام نوراستان و مرکز بیرجند برگزار گردید.

در ابتدا مهندس محمدزاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند از طرف دکتر ثقفی رئیس دانشگاه که در مأموریت خارج استان بودند به مهمانان عرض خیر مقدم و خوش آمد داشتند و ضمن ارائه گزارش مختصر، برای معاون جدید دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه پیام نور استان آرزوی موفقیت نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جعفری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان از زحمات ثمر بخش و خدومانه حجت الاسلام اکبری مطلق مسئول سابق دفترنهاد دانشگاه پیام نور استان تشکر و  بیان نمودند: برنامه دفتر نهاد استان این خواهد بود که تمامی دانشگاههای استان دارای دفاتر نهاد پویا و فعال باشند.

سپس حجت الاسلام مسعودی معاونت جدیددفتر نهاد در دانشگاه پیام نور استان هم با تشکر از همه مسئولان حاضر گفتند: امیدوارم با همکاری و همدلی همه عزیزان بتوانیم زمینه رشد و موفقیت این مجموعه را فراهم سازیم.

در ادامه حجت الاسلام نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور کشور اظهار داشت گذشت و تحمل همدیگر بهترین معیار سبک زندگی اسلامی است و از اساتید حاضر درخواست کرد به جوانان درس اخلاق دهند و هر چند کوتاه در کلاس درس؛ تاثیر اساتید سایر رشته ها و دروس غیر معارف را شاید بیشتر برای جوانان و دانشجویان دانستند.

ایشان در ادامه برای حجت الاسلام والمسلمین مسعودی که از چهره های بومی این منطقه است آرزوی موفقیت همچون گذشته داشتند.

در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام والمسلمین مسعودی به عنوان معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی تقدیم شد.

بعد از این مراسم دو نشست با اساتید دانشگاه با محوریت موضوع گام دوم انقلاب در مراکز بیرجند و قاین با حضور حجت الاسلام و المسلمین نبوی برگزار گردید.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر