آخرین اخبار
1398/2/8 یکشنبهآیت‌الله عبادی در دیدار با مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور
دانشجو باید به دنبال حق‌طلبی باشد/ وظیفه دانشگاه هدایت دانشجو به سوی هدف مطلوب
دانشجو باید به دنبال حق‌طلبی باشد/ وظیفه دانشگاه هدایت دانشجو به سوی هدف مطلوب

.

دانشجو باید به دنبال حق‌طلبی باشد/ وظیفه دانشگاه هدایت دانشجو به سوی هدف مطلوب

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دانشجو باید به دنبال حق‌طلبی باشد و خود را با آن تطبیق دهد، لذا وظیفه شما بیدار کردن این قشر از جامعه است، بنابراین اگر این اصل درست نشود به نتیجه مطلوبی نمی‌توان دست پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های پیام نور اظهار داشت: کتاب آفرینش در زوایای گوناگون و مختلف به انسان آموزش می‌دهد، لذا اگر انسان به آن برسد به همان نسبت می‌تواند از استعدادهای درونی خود بهره‌مند و از زندگی دنیا کامیاب گردد.
وی افزود: متأسفانه امروز به علل گوناگون علم برای بشر تبدیل به یک ابزار گشته و تا جایی پیش رفته است که گاه از هدف اصلی خود دور و به فراموشی سپرده شده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: انسان اگر تلاش کند می‌تواند استعدادهای درونی خودش را شکوفا کند همچنان که در برخی از ورزش‌ها و علوم مشاهده می‌شود.
آیت‌الله عبادی تصریح کرد: جایگاه و وظیفه‌ای که شما در دانشگاه‌های مختلف بر عهده‌ دارید این است که بتوانید افراد را از خوابی که به خود توجه ندارند، بیدار کنید تا حیفش آید که خود را سرگرم اقدامات باطل کند و یا دیگران آن را به عنوان ابزار در اختیار بگیرند.
وی با بیان اینکه باید بر روی پایه‌های اصولی کار کنید، ادامه داد: شهید چمران و دیگر بزرگان و علما بر ما حجت هستند، لذا باید آن دسته از افرادی که توانشان را دارند از خواب غفلت بیدار شده و دست به کارهای بزرگ بزنند، زیرا اگر فرد بیدار شود خودش را ارزان نمی‌فروشد و از تک‌تک دقایق عمرش استفاده کافی را می‌برد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دانشجو باید به دنبال حق‌طلبی باشد و خود را با آن تطبیق دهد لذا وظیفه شما بیدار کردن این قشر از جامعه است، بنابراین اگر این اصل درست نشود به نتیجه مطلوبی نمی‌توان دست پیدا کرد.

 

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر