آموزش و تحصیلات تکمیلی
 
 مراسم پایان سال و تجلیل از همکاران بازنشسته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار گردید.
آیین تجلیل از همکاران بازنشسته دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی برگزار شد.
 مراسم پایان سال و تجلیل از همکاران بازنشسته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور مرکز بیرجند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی؛ امروز سه شنبه 17 اسفندماه بنا بر سنت هر ساله از همکاران بازنشسته سال جاری با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان طی مراسم پایان سال در سالن آمفی تئاتر مرکز بیرجند با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل و قدردانی شد.
دکتر اوحدی سرپرست دانشگاه استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به تمامی همکاران گفت:پیشرفت و توسعه دانشگاه در گرو تلاش های چند جانبه همکاران اداری،اساتید و دانشجویان است و برای آینده روشن دانشگاه همکاری و مشارکت همه پرسنل در هر سطح و جایگاهی لازم و ضروری است. 
سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی صمیمیت و علاقه به کار، عِرق و غیرت به دانشگاه و مشارکت بدون چشم داشت در امور را یکی از راه های موفقیت و پویایی دانشگاه دانست و یکدلی و صمیمیت را از ارکان مهم برای پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه اعلام نمود.
اوحدی ضمن آرزوی روز های خوب برای دانشگاه افزود: در جهت حل مشکلات همکاران تا آنجاییکه امکان داشته باشد و مقررات و ضوابط اجازه دهد تلاش خواهد کرد.
درپایان مراسم؛همکاران دغدغه ها،سوالات و مسائل مربوط به حوزه کاری خود را مطرح و توسط سرپرست دانشگاه پیام نور استان به آنها پاسخ داده شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر