1400/10/8 چهارشنبه
پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی
دکتر ابراهیم زنگویی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت پیامی به شرح ذیل صادر کرد

.

پیام رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

دکتر ابراهیم زنگویی زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت پیامی به شرح ذیل صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

                 باسمه تعالی 
نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر بصیرت، وفاداری و نفوذ ناپذیری آحاد ملت شریف ایران اسلامی در برابر فتنه‌های استکبار جهانی و میثاق امت با ولایت است. افتخار خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور جمهوری اسلامی ایران است. مردم مسلمان ایران با درک شرایط حساس کشور راه خود را در آماج تبلیغات و هیاهوی ضد انقلاب و بزرگنمایی آن از سوی رسانه های خارجی پیدا کردند و با حضور خروشان و یکپارچه، قدرت و اقتدار الهی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.
حماسه نهم دی، حماسه همه مردم ایران در برابر توطئه دشمنان بود و این روز بزرگ متعلق به هیچ جریان سیاسی نیست که آن را دستاویز حمله به رقیب سیاسی خود قرار دهد و روز وحدت مردم برای حفظ تمامیت ارضی کشور و جمهوری اسلامی است.
اینجانب با بزرگداشت سالروز این حماسه عظیم، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب (ره)، تحت رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر