1401/2/6 سه‌شنبه
با هدف برقراری نظم، انسجام و هماهنگی استانها ؛
نشست ستاد امتحانات حضوری پایان نیمسال دانشگاه پیام نور برگزار شد

.

نشست ستاد امتحانات حضوری پایان نیمسال دانشگاه پیام نور به ریاست دکتر تقی زاده و با هدف برقرای نظم، انسجام و هماهنگی استانها برای برگزاری هر چه بهتر آزمون ها، برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده امتحانات متمرکز و یکپارچه دانشگاه پیام نور را یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دانشگاه دانست و اظهار داشت: با توجه به تصمیمات کلان کشور و همچنین عدم ممانعت برگزاری دوره های حضوری از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، دانشگاه پیام نور طبق روال گذشته آزمون های پایان نیمسال خود را به صورت یکپارچه و متمرکز برگزار می کند.
 
وی حفظ آرامش و نظم حوزه های امتحانی و ایجاد امنیت خاطر برای همه دانشجویان را مهم ترین اولویت عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش ما در همه استانها این است که بدون کوچکترین خللی امتحانات را در نهایت سلامت، دقت و نظم به صورت حضوری برگزار کنیم.
 
وی افزود: همکاران ما در سراسر کشور برای برقراری آزمون پایان نیمسال دانشگاه پیام نور در فضایی آرام، منظم و بی دغدغه همراه با حفظ سلامت روانی دانشجویان در حوزه های امتحانی اهتمام می ورزند.
 
گفتنی است، در این نشست، دکتر علم الهدی مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور، دکتر اجلالی سرپرست معاونت اداری و مالی، دکتر دل افکار سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر ابراهیمی سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری، دکتر حسینی رئیس مرکز سنجش و آزمون، دکتر بیات سرپرست دفتر مرکزی حراست، دکتر شجاعی فرد سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی ، دکتر سلیم بهرامی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و آمار و حیدری مدیر کل روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند و به بررسی شرایط ویژه حوزه های امتحانی و آزمون ها پرداختند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر