آخرین اخبار
1401/3/2 دوشنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست با مدیران روابط عمومی استانها:
روابط عمومی بازوی توانمند دانشگاه برای مشارکت در تصمیم گیری هاست/ نقش موثر روابط عمومی در معرفی دانشگاه، فرهنگ سازی و اقناع مخاطبان

.

 

.

سرپرست دانشگاه پیام نور روابط عمومی را بازوی توانمند دانشگاه برای مشارکت در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها دانست و گفت: روابط عمومی دانشگاه نقش بسیار موثری در معرفی دستاوردهای ارزشمند دانشگاه، آگاهی ازنیاز دانشجویان، رفع کاستی های موجود، فرهنگ سازی و اقناع مخاطبان دارد.
 
به گزارش روابط عمومی، دکتر ابراهیم تقی زاده در نشست با مدیران روابط عمومی دانشگاه پیام نور از سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد با عنوان اینکه وظیفه روابط عمومی در دانشگاه پیام نور به دلیل وسعت و بزرگی در سراسر کشور سنگین تر و وسیع تر است، اظهار داشت: این روابط عمومی است که می تواند آینه تمام نمای دانشگاه بوده و با جریان سازی خبری، افکار سنجی و آینده پژوهی دانشگاه را به سمت رشد و تعالی بیشتر سوق دهد.
 
وی به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور اشاره کرد و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور از توانمندی ها و ظرفیت های بالایی برخوردار است که قصد دارد در سال جاری و با توجه به شعار سال ، در جهت گسترش کارآفرینی و مهارت آموزی دانشجویان گام برداشته و بسترهای اشتغال آنها را فراهم سازد.
 
دکتر تقی زاده همچنین توسعه دیپلماسی علمی، وسعت حوزه بین الملل و تلاش برای جذب دانشجوی خارجی و ایجاد شعباتی در خارج از کشور را یکی دیگر ازاولویت های دانشگاه پیام نور در سال جاری عنوان کرد.
 
وی با اشاره به آمار بالای پذیرش فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور در مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های سراسری افزود: امروز در جایگاهی قرار داریم که افتخار می کنیم بسیاری از مدیران رده بالا در مناصب دولتی از اعضای هیات علمی و بدنه دانشگاه پیام نور هستند.
 
سرپرست دانشگاه پیام نور در پایان اظهار داشت: مدیران روابط عمومی مشاوران امین ریاست دانشگاه هستند که می توانند به نحوی شایسته و همانطور که در شان دانشگاه پیام نور است، در جهت معرفی ارزش های دانشگاه، ایجاد امنیت خاطر برای دانشجویان ، رسیدگی به نقدها و ارائه راهکار سازنده اهتمام ورزند.
 
شایان ذکر است، دکتر تقی زاده در نشست با مدیران روابط عمومی ضمن قدردانی از زحمات کلیه مدیران، روابط عمومی را زیرمجموعه مهم حوزه ریاست دانست و برای تامین نیازها و زیرساخت های روابط عمومی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور قول مساعد داد.






 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر