آخرین اخبار
1402/10/25 دوشنبه
برگزاری جلسه نگاهی نو به مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
برگزاری جلسه نگاهی نو به مکتب سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی

.

این جلسه که با حضور سرهنگ صلاحی جانشین بسیج اساتید استان و سرپرست و مسئولان دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی برگزار شد در خصوص مکتب مقاومت و جبهه و نظم نوین جهانی مباحثی مطرح گردید.
در ابتدا دکتر شبانی سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین اشاره ای به وظایف جامعه علمی در شرایط فعلی و به خصوص ایام نزدیک انتخابات کرد و گفتند؛ اکنون جامعه دانشگاهی و به ویژه جوانان دانشجو نقش مهمی در هدایت و مشارکت انتخاباتی دارند. شبانی افزود: اکنون بسیاری از مردم تاثیر گذار جامعه شیفته مباحث علمی و دینی در خصوص انقلاب و موازنه جدید نقش جبهه مقاومت در منطقه هستند تا در مسیر انقلاب درست و آگاهانه قدم بردارند.
ابوذر صلاحی جانشین بسیج اساتید استان در جمع اساتید دانشگاه پیام نور گفت:هه ما می‌دانیم شیطان جنسش از جن است و در آیات قرآن نیز اشاره شده که اجنه همانند انسان‌ها دارای ظرفیت‌های عجیبی هستند و حتی در حال پیشرفت نیز می‌باشند، پس همان قدر که ما تلاش می‌کنیم در رشد معرفتی به تکامل برسیم شیطان هم تمام جنود خود را برای جلوگیری از حرکت رشد روحی و معنوی ما روانه می‌کند پس می طلبد در برخی موقعیت ها و مواقع تلاش‌ ما چند برابر باشد. صلاحی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نظم جدید جهانی افزود: یکی از شاخصه‌ها و مولفه‌های نظم جدید جهانی اتفاقاً نه تنها قدرت یابی غربی هاست بلکه بالعکس افول غرب است که نشانه‌های آن در زمان کنونی نیز بسیار زیاد و مشهود است. جانشین بسیج اساتید استان در ادامه تاکید کرد همانگونه که مقام معظم رهبری خطاب به جوانان گفتند خود را برای زمینه سازی طلوع خورشید ولایت و ایجاد تمدن نوین اسلامی آماده کنند مشخص شد در نظم موجود عالم نظم جدیدی به وجود آمده که بر اساس مکتب جدید مقاومت شکل گرفته است. ایشان در پایان ضمن اشاره به اتفاقات یمن و ایام انتخابات پیش رو بیان داشتند وظیفه اصلی و اساسی همه ما عمل درست و صالح است وقتی یک مسلمان واقعی باشیم یعنی یک مدیر، استاد و یا دانشجوی در حد تراز انقلاب اسلامی باشیم،مردم شیفته منش و رفتار آن استاد و مدیر اسلامی شده و به انقلاب نزدیکتر می‌شوند همانند منش و رفتار شهید حاج قاسم سلیمانی که یک مکتب به یادگار گذاشت؛ پس ما خیلی حواسمان باید به رفتارمان باشد که خدای نکرده با یک رفتار نسنجیده خود را مدیون مردم و انقلاب نکنیم.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر