آخرین اخبار
1402/11/3 سه‌شنبه
سرپرست دانشگاه پیام نور استان خراسان جنوبی خبر داد؛
آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته‌های کارشناسی دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی

.

دکتر شبانی سرپرست دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی گفت؛ ثبت نام تکمیل ظرفیت کارشناسی بدون آزمون دانشگاه پیام نور از امروز سوم بهمن ماه آغاز شده و تا پایان روز یکشنبه ۸ بهمن ماه متقاضیان مهلت ثبت نام خواهند داشت.
شبانی افزود؛ متقاضیانی که دارای دیپلم نظام آموزشی جدید یا قدیم، پیش دانشگاهی در نظام سالی واحدی و ترمی واحدی، مدرک کاردانی،سطح یک حوزه و یا دانش آموزان در حال تحصیل که تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ موفق به دریافت مدرک دیپلم می‌شوند می‌توانند در این مرحله ثبت نام نمایند. سرپرست دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد؛ متقاضیان تحصیل در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان می‌توانند با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها در هر کدام از ۱۰۵ رشته محل دانشگاه پیام نور استان را که علاقمند هستند انتخاب نمایند که در این مرحله ۹ مرکز و واحد این دانشگاه در سطح استان شامل: بیرجند،طبس، فردوس، قاین، اسدیه، بشرویه، حاجی آباد،خضری دشت بیاض و نهبندان پذیرش خواهند داشت.
وی ادامه داد؛دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور بارگذاری شده و متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور از امروز با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و یا مراجعه حضوری به مراکز و واحد های این دانشگاه در سطح استان اقدام نمایند.
ایشان یادآور شدند؛ هم اکنون بیش از ۵۷۰۰ دانشجو که بیش از ۹۰ درصد آنها بومی هستند در مقاطع مختلف در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان مشغول به تحصیل هستند و پذیرفته شدگان این دانشگاه می توانند از مزایای تحصیل در این دانشگاه از جمله پایین‌ترین شهریه دانشگاهی، بالاترین تسهیلات پرداخت شهریه، کلاس‌های حضوری و الکترونیکی، انتخاب محل آزمون و یا مهمانی، شرایط ویژه تحصیل برای شاغلان، مادران و... استفاده نمایند.
گفتنی است نتایج تکمیل ظرفیت در دهه سوم بهمن ماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان دانشجوی همین ترم بهمن۱۴۰۲ خواهند بود.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر